woensdag 30 december 2009

Joop

Met enige regelmaat kijk ik naar Joop.nl Een aardige website met allerlei berichten uit de hele wereld. Informatief en ook wel kritisch en ook leuk trouwens.
Ze houden onder andere bij wat populaire opiniemakers te zeggen hebben.
Ook dat leuke meisjes Mei li Vos staat er tussen. Ze is een populaire opiniemaker dus. Ze heeft ook best wel wat zinnigs te zeggen, steeds weer. Zoals laatst een aardige brief aan de koningin. Moet je maar eens lezen. Ik vind de koningin ook aardig en heb geen problemen met een koningshuis. Ze moeten natuurlijk wel iets rekening houden met wat er gaande is in Nederland en dan is zo'n vakantiehuis in Mozambique niet de beste keuze. Ook in Argentinie niet, zelfde gedonder. Ze mogen van mij een groot landhuis met hectaren van tuinen in Vaals huren of kopen of krijgen. En er een joekel van een hek omheen zetten zodat niemand ziet of ze wel eens in de blote kont achter elkaar aanzitten. Vindt het prima allemaal omdat ik de koningin wel aardig vindt en van aardige moeders komen aardige kinderen. Dus het zit wel goed moet Willem. Maar Maxima, hoe zat het ook alweer met die vader. Van dubieuse vaders komen dubieuse kinderen. Ik hoop dat Job in het voorgesprek ze gewaarschuwd heeft, dan komt alles weer goed. Reken maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten