woensdag 3 februari 2010

plannen en een tijdelijk probleem

Mooie plannen zijn er gesmeed gisteren. We gaan 21A op een bijzondere manier naar buiten dragen. Alle verschillende bedrijven in het pand zouden met een gezamenlijke aanpak voor velen iets kunnen gaan betekenen. Interieur, architectuur, bouwbegeleiding, de galerie, de grafische afdeling en onze communivatieve spreekbuis. Allemaal samen of apart kan leuk zijn. Het wordt nu eerst op papier uitgewerkt en de website www.21a.nl gaat de basis vormen.

Het tijdelijk probleem was ook maar echt tijdelijk maar ook wel een beetje lullig. Sta ik gisteren met een lege accu voor de galerie en zelfs met duwen van Frans kwam er geen leven in de bus. De buurman lag te slapen op de bank en de buurvrouw zei dat zo voorzichtig en zachtjes aan de deur dat ik niet weet wat er zou gebeuren als ze hem wakker zou maken. Maar ik stond nog steeds stil. De garage om de hoek kwam meteen mee met zo'n losse startaccu. Mooie jongens, morgen even een vla brengen en een wind laten voor het huis van de buren. Wel moest ik zonder licht in het bijna donker naar huis rijden. had al allemaal verhalen bedacht voor als ik zou worden aangehouden. Spannend ritje met goed einde. Jantje heeft vanmorgen de accu vervangen en de lampjes ook. Het rijdt allemaal weer alsof er niets gebeurd is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten