donderdag 2 september 2010

Gisteren en vandaag

Gisteren schreef ik op mijn facebook:
kijk wat ze nu doen is tapijtje omhoog, een beetje vegen en dan weer verder alsof niets aan de hand is.
Vandaag schrijf ik op mijn weblog:
Zo is het maar net. Die Verhagen wil gewoon op de stoel en heeft op een of andere manier enkele kritische leden toch weer op een ander spoor gekregen. Gisteravond legde iemand uit dat hij een strateeg is, maar er werd niet gesproken over een strateeg met inhoud. Klink zou voor de inhoud gaan.
Ik vind het een schamele vertoning die gedoemd is om te mislukken. Zonder coalitie hangen ze al aan die pruik vast. Het is duidelijk dat hij zich nergens wat van aantrekt en zijn eigen agenda zal voeren.
Wat kunnen we doen?
Ach laat maar, het is een beetje te ingewikkeld voor me. Ik dacht ooit aan een zakenkabinet, maar daar moeten ook kandidaten voor zijn en dan heeft die pruik er ook van alles over te zeggen.
Eigenlijk is het een beetje misselijk man en de burgers in het land vinden het alleen maar leuk wat ie allemaal doet. Boer Koekoek had tenminste nog goede ideeën zoals: Laten we het land een meter verhogen, dan hoeven de boeren zich niet meer te bukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten