dinsdag 29 november 2016

De donkere dagen van de winter.

Ieder jaar wordt het vanzelf weer eerder donker. Ieder jaar wordt dat ook vervelender. Kou, wind allemaal zaken die niet meewerken aan en vrolijke tijd.
Vroeger was deze tijd leuk. Mijn moeder begon zo vanaf 1 december het huis een kerstsfeer te geven. Takje hier balletje daar en na de Sint een kerstboom.
Beetje creatief was ze daar niet in, dat deden mijn zusjes dan.
Kerst, nieuwjaar het is zowat.

Een vriendinnetje schreef ons afgelopen week:
Dacht aan jullie bij het lezen... Denk wel vaker aan jullie hoor, ook als ik even niks stuur. Maar BV gewoon als ik naar huis fiets. Of zie dat het buiten vroeger donker wordt (en ik weet dat Renee dat niet fijn vindt) Of mensen zeggen dat de kinderen thuiskomen met kerst.
Liefs en dikke knuffel voor jullie!



Renée schrijft dan terug,

Lieve ....., wat komt dit binnen..zo is het! Ik denk..nee ik weet eigenlijk wel zeker dat jij een van de liefste mensen bent die ik ken, al spreek en zie ik je veel te weinig ! Ik denk vaak aan je! We hebben hier een prachtige foto waar jij en David op staan.Die foto is een van de foto's die we koesteren..!En het het is en blijft een gotspe dat we het voor de rest van ons leven met foto's en zoete herinneringen zullen moeten doen.We missen onze David en hoe meer tijd er verstrijkt des te moeilijker dat is.Tegelijkertijd gaat het ook goed, genieten we van elkaar, van Julia en haar gezin....! Wat me raakt is wat je schrijft over de kerst en kinderen die thuiskomen ...December...ik zou wel even in hol onder de grond willen tot al die feesten voorbij zijn...! Maar ja...zo'n hol bestaat niet.... Nou nou, niet erg vrolijk dit berichtje...hoop wel heel erg dat het goed gaat met jou en XXXX en de kleine xxxxxx. Kus Renée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten