vrijdag 18 september 2009

Mary is dood

Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb, maar ik begreep dat Mary dood is. Mary is de laatste in het rijtje van namen - Peter, Paul en Mary - . Op mijn computer staat hun greatest hits en vandaag heb ik het weer eens opgezet. Je moet er tegen kunnen dat zoetsappige muziekje, maar ik hou er wel van. Ongecompliceerde goede samenzangen. Even google om het zeker te weten en ja hoor, twee dagen geleden dus.
"Mary Travers passed away on September 16th. After successful recovery from leukemia through a bone marrow/stem cell transplant, Mary succumbed to the side effects of one of the chemotherapy treatments." Waar ken ik dit verhaal toch van.



Thuis heb ik een plaat die ik graag draai. Mooie harmonieen en aardige stemmen. Ik heb die plaat al een eeuwigheid.

Die Mary, pittige tante was ze daar in New-York. Gearresteerd samen met haar moeder en dochter staat in haar biographie. Nou ja, lees zelf maar. Hier klikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten