vrijdag 15 januari 2010

Kunstsalon Eindhoven

Druk met de voorbereiding voor deelname aan de Kunstsalon te Eindhoven.
Deze duurt vier dagen van 28 januari tot en met zondag 31 januari. We willen wat aparts brengen, dus jaag ik achter de kunstenaars aan voor goed foto materiaal. We hebben nog maar een paar dagen om dat te regelen. Er komt een mooie flyer en een doek van 3 bij 2,7 meter waarop dan de verschillende kunstwerken staan.
Van de zeven schilders hangen we van elk één of maximaal twee werken op. Komende week een seen voorbeeldje maken op de computer. Heb je leuke programma's voor.

Even iets anders doen, ga dadelijk verder. Zo ben ik weer, inmiddels zaterdag.

Heb nu alle foto's binnen en dan kan Geerte a.s. maandag de flyer en het spandoek maken.
De flyer wordt een leuke, een meeneem dingetje.
Moet wel eens alle papieren gaan invullen zodat alles keurig vermeldt en geregistreerd wordt. Altijd weer zeur werk, maar goed moet gebeuren.
Zo meteen komen Ad, Jos en Renée weer muziek maken. Dat is wel gezellig, kan ik een beetje bij klungelen en de spullen van Simon eens gaan verzamelen.
Genoeg te doen dit weekend.

Ik krijg ook leuke berichten over de nieuwe expo "alleen maar vrolijkheid" Het blijft gek dat als ik een mooie uitnodiging laat maken ik bijna nooit wat hoor en als ik zelf een mailtje schrijf met wat plaatsjes in, vinden de mensen dat leuk. Eenvoud is misschien het woord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten