dinsdag 12 januari 2010

Gisteravond had ik de galerie weer eens gevuld. Deze keer met partij leden van D66 afdeling Sittard-Geleen. Echt valt onder Sittard-Geleen, ik word dus getolereerd. Nou ja of zo iets dan.
O.a. het verkiezingsprogramma moest worden vastgesteld. Vroeger vond ik het geneuzel over punten en komma's wel leuk en deed ik enthousiast mee. Al was het alleen maar om de indiener van een amendement wat zenuwachtig te maken. Nu is het zo dat de inhoud korrect moet zijn, dan kan ik er wat mee. Het document bestond uit een pagina of achtentwintig. Buiten de samenstellers denk ik niet dat er veel zijn die het lezen. Misschien die jongens van de krant om te zien wat er niet klopt. Overigens lezer ik liever de samenvatting, maar die moet nog gemaakt worden.
Ik was vergeten om de kachel te laten doorbranden, maar daar kwam ik pas om 21:00 uur achter en dan is het te laat in dit grote gebouw. Het weer hield ze toch niet om tot bijna elf uur door te praten. Het is wel een leuk clubje hier in Sittard. Eentje heet er Drummen. Ik weet niet meer hoe het zat, maar op een of andere manier is ie familie. Nog eens vragen aan hem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten