maandag 8 maart 2010

Die Oma

Gisteren het familie feestje. Karel zat in de galerie en wij in Heerlen. Geleenhof om precies te zijn. Iedereen was er. Behalve Merijn want die vertoefd met zijn liefde ergens in Asie en Manon niet want die zit wat te spelen in Quatamala en die schrijft weer mailtjes waarin ze begint met vertellen dat ze niets te vertellen heeft. Waarom ze dan toch die mailtjes stuurt?? Manon mag het weten. Oh ja Bas was er ook niet, had iets beters te doen in Den-Bosch. Nou ja en die lummel was er ook niet, maar die komt nooit meer en dat is toch vervelend en echt merkbaar als je zo met z'n alle bijeen zit. Het stemt treurig.
Dat eten in Geleenhof deed me denken aan de betere dagen van frite Harie uit Voerendaal. Daar kon je goed terecht en zeker als ie er zin in had. Het drukte de gezelligheid in Geleenhof niet, daar is meer voor nodig.
Renée en ik zijn daarna in Echt naar de galerie van Lambert Graus wezen kijken. Toch een mooi gebouw en inrichting voor een galerie. De huidige kunstenaars zijn architecten die kunst maken althans van de vader weet ik het zeker dat hij architect is. Je kon het ook wel zien aan zijn werk. Mooie strukturen in grote vlakken. De zoon maakte meubels duidelijk met architectonische vormen. Ik weet niet of je er op kon zitten, maar het leek van wel. Mooie objecten. Ik heb nog even gekeken, maar Lambert heeft geen website. Gek!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten