maandag 19 april 2010

Zo, maandag

Van alle kanten begin je ook van bekende te horen dat ze vast zitten of erger nog dat ze niet weg kunnen. Vakantie geboekt en lekker op Schiphol wachten tot de stoom warm genoeg is. Camiel heeft zich er ook mee bemoeid en dan komt het niet goed. Je kan het beste nu beginnen met weer uitpakken en wachten tot hij naar Hongarije is vertrokken.

Jaap schrijft vanuit het puntje van Italiƫ dat hij het wel best vindt. Lees zijn facebook en er staat:
"De wereld vergaat. Dat op zich is geen ramp. Maar moeten ze nu echt mijn vlucht vanuit Trapani cancellen? Aangezien Camiel sinds recente ontboezemingen geen gezag meer heeft in Europa en mijn vlucht netjes was ingecheckt en daarom niet gewijzigd kan worden (!).... stel ik voor dat je even googlemaps checkt en mij hartelijk uitlacht. Krijg allemaal maar jeuk, ik koop een vespa en een schepnet."

Jaap vind altijd wel excuses om met dat moppie in Italie te blijven. Zijn contact met moeder aarde is prima.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten