woensdag 21 april 2010

Zo, zo meteen dus

Zo, zo meteen ga ik naar het bedje. Renée is er al. We moeten over enkele uurtjes alweer op want dan gaan we Julia naar Suriname brengen. Een stukje dan. Het eerste stukje. We gaan samen tot en met Schiphol en de rest van de weg zal ze alleen moeten doen, nou ja alleen, met de KLM naar ik begrepen heb. Het stof is zoals ik nu begrijp behoorlijk neer gedaald en dan mogen de vliegers dus weer opstijgen. Op en neer, je zou er wat van kunnen krijgen. Ik heb net nog even gekeken en de vlucht staat nog op de lijst. Anders had ik lekker in mijn bed kunnen blijven.
Mijn broer zal ook wel verbaasd zijn want we gaan na Schiphol even naar de bakker en dan op het Singel gezellig ontbijten. We zullen er al om 07:30 uur zijn. Renée wil daarna weer een dutje doen. Kijk dat heet pas iets plannen.
We zien wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten