donderdag 18 februari 2010

Potverdorie

Vandaag langer in het bed gelegen. Ben zo verkouden als maar kan. Goed, toen naar Karel in Maasmechelen de schilderijen voor de komende expo ophalen. Karel heeft zo een aparte manier van naar kunst kijken. Het zijn vrolijke schilderijen en de twee die nog niet klaar zijn, bijna wel. Zien er geweldig uit. Het heertje wordt steeds beter. Morgen ga ik ze ophangen in de galerie en zaterag maken we het samen af. Leuk vooruitzicht.

Op de terug weg zie ik dat verdomme gat op de snelweg te laat. Een klap en veel gesis. Ik wil niet veel zeggen, maar er kon bijna een kruiwagen rommel in dat gat. Een einde verder stond ook al een vrachtwagen chauffeur zijn bandje te wisselen. Ik dacht, ik rij door tot in Nederland en bel dan de vrienden van de ANWB. Wie op de wegenwacht wacht wacht het langst. Het viel wel mee, naar een klein uurtje in de zon staan kwam de meneer. Hij was vriendelijke maar mopperde nogal op de vogel die het bandje erop geschroeft had. Samen kregen we hem er met moeite af. Maar goed, ik kon weer rijden en zal morgen even naar de garage moeten om te overleggen wat te doen.

Kom ik toch een schilderijtje extra te verkopen om uit de kosten te komen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten