vrijdag 19 februari 2010

wat doet de ANWB

Soms kijk ik op de teller van het blog om te zien hoeveel mensen er op kijken. Wat ziet mijn oog;

Domain Name anwb.nl ? (Netherlands)
IP Address 193.172.132.# (ANWB BV)
ISP Koninklijke KPN N.V.
Location Continent : Europe
Country : Netherlands (Facts)
State/Region : Zuid-Holland
City : Zoetermeer
Lat/Long : 52.05, 4.5 (Map)
Distance : 131 kilometers

Time of Visit Feb 18 2010 4:28:26 pm
Last Page View Feb 18 2010 4:28:26 pm
Visit Length 0 seconds
Page Views 1
Referring URL http://socialmention...&t=blogs&btnG=Search
Search Engine socialmention.com
Search Words anwb
Visit Entry Page http://norbertdabeka.../02/potverdorie.html
Visit Exit Page http://norbertdabeka.../02/potverdorie.html
Out Click
Time Zone UTC+1:00
Visitor's Time Feb 18 2010 4:28:26 pm

De ANWB heeft me gespot naar aanleiding van het vorig stukje. Ze zoeken via een of andere site alleen op "anwb" en ze ze hebben ook doorgeklikt naar het stukje.
Vaak kun je dan zien op die zoeksite waar en hoe ze je gevonden hebben, maar deze keer lukt dat niet. Of hebben de makkers mijn berichtje verwijderd van hun zoekmachine. Het was toch geen onaardig berichtje!
Je weet maar nooit wat er allemaal op het internet gebeurd. Ik ben niet zo slim om te weten hoe je zover iets kan regelen, maar dat het kan daar ben ik van overtuigd.
Die ANWB toch. Als dat mannetje die dat doet nu gewoon in een auto gaat zitten, hoeven we allemaal enkele minuten minder te wachten.
Wie op de wegenwacht wacht wacht het langs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten